Khamis, 15 Ogos 2013

CATALYST-CHARME SKINCARE

CATALYST-CHARME SKINCARE

CATALYST-CHARME SKINCARE
HARGA ASAL RM198.00

HARGA PROMOSI RM178.00


1) Cleansing balm (make up remover)

2) Facial scrub
3) Brightening facial foam
4) Brightening Vitalizing Essence (toner & moisturizer)
5) Brightening Face Cream (spf 35++ & PA)
6) CC Cream (Color Control)


teknologi Fresh Cells TM?


Teknologi Fresh Cells TM merupakan teknologi baru berasaskan alam semulajadi dalam penjagaan kulit.
Ia terdiri daripada mikro kapsul yang di ekstrak daripada:



Carrot
Sel-sel terpencil diproses dari akar lobak segar. Kaya dengan garam mineral seperti kalium dan magnesium. Baik aktiviti anti-oksida kerana kandungan karotena itu. Ia sangat sesuai untuk melindungi kulit dan di gunakan dalam rawatan bersifat lembut tapi berkesan.



Kiwi
Sel-sel terpencil diproses dari buah-buahan Kiwi segar. Kiwi adalah antara buah-buahan yang mempunyai potensi antioksida tertinggi terutamanya untuk kesannya memerangkap anion hidroksil. Ia sangat sesuai untuk rawatan anti penuaan (anti aging) dan anti pencemaran(antipollution).



Mango
Sel-sel terpencil diproses dari buah-buahan Mangga segar. Mengandungi garam mineral banyak seperti besi, kalium dan magnesium. Merupakan anti-hyaluronidase dan anti-tyrosinase yang baik. Khusus untuk membaiki tekstur kulit, anti penuaan dan anti tanda-tanda penuaan.



Labu
Sel-sel terpencil diproses dari buah-buahan Labu segar. Kaya dengan garam mineral seperti magnesium dan zink. Kuat kesan anti-oksida khas terhadap anion oksida super. Ia sangat sesuai untuk menenangkan sel, membaiki sel dan rawatan penjagaan selepas matahari (UVA, UVB protection).



Strawberry
Sel-sel terpencil diproses dari buah-buahan Strawberry. Mempunyai ketumpatan mineral yang menarik iaitu magnesium, kalsium dan besi. Baik aktiviti anti-hyaluronidase. Ia amat sesuai untuk rawatan pembersihan ke tahap keaslian untuk kulit muda. Juga untuk nyahtoksin, astringen (situasi pengecutan kulit untuk tujuan perlindungan kulit, terutama untuk kulit berminyak) dan meningkatkan rawatan kulit.



Kesemua sumber-sumber semulajadi ini diekstrak untuk membekalkan mineral semulajadi kulit. Bahan-bahan semulajadi mempunyai tekstur ringan yang mudah diterima kulit.



*HALAL
*SELAMAT DI GUNAKAN
*TIADA BAHAN KIMIA BERBAHAYA



Tiada ulasan:

Catat Ulasan